יום חמישי, 8 באפריל 2010

לא אשתוק




לפני קצת יותר משנה, ממש שבוע לפני הבחירות יצרתי כרזה עם תמונותו של מי שחשבתי שיבחר לראשות הממשלה (ביבי) והכיתוב "לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה", הדפסתי את הכרזה והצעתי אותה לשלום עכשיו ליום שאחרי הבחירות. במשרדי שלום עכשיו לא כ"כ אהבו את הרעיון והוא נגנז. שזה אומר שהכרזה ההיא נתלתה אצלי על קיר הסטודיו והזכירה לי מדי יום שאסור לשתוק על שינוי פני המדינה.

שנה מאוחר יותר הגיעו אלי לסטודיו שני צעירים (מתוך ארבעה) שמתרוצצים עכשיו בארץ וממצאים מחדש את השמאל. משום מה מכל העבודות המצוינות :) שתלויות אצלי על הקיר הם התלהבו דווקא מהכרזה ההיא ודרשו שאני אשלח אותה לבוס שלהם (הם טוענים שהם שותפים שווים אבל הוא הרבה יותר קירח מהם אז אני אקרא לו הבוס) הוא כבר לא השאיר מקום לויכוח- חייבים לעשות מזה קמפיין!.

אז קצת שיפצרתי, קצת חידדתי והוספתי את הלוגו של השמאל הלאומי (עכשיו בצומת ספרים!!!). והנה זה לפניכם.
אז תודה ענקית לתומר, דבורה ואלדד ושותפיהם השווים (!) שהפיכו חיים בסדרת הכרזות הזו.
ואם גם אתם חושבים שמשהו השתנה בפני המדינה שלנו ולא לטובה- תרגישו חופשי לשבור את השתיקה.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אחי, התרגשתי!
המשך ליצור, אני מבטיח להפיץ בכל האנרגיות שיש לי

שרון אמר/ה...

סני,
מזמן לא ראיתי פרץ כזה של כשרון ויצירתיות, ואני בתחום כבר הרבה שנים.
ואחרי הרבה שנים - ראיתי הרבה דברים, קשה לרגש אותי.
ואתה - אתה מצליח לרגש אותי כל פעם מחדש עם העבודות שלך.
התרגשות של חיוך גדול ועיניים נוצצות.
תודה!!

Ayelet Shachar אמר/ה...

אתה כ"כ מוכשר וחזק, סאני!!!

Unknown אמר/ה...

סני,
מזמין אותך לצפות בפרוייקט העכשווי שלי,
עיתון סאטירי בשם "פלס"

www.peles.2ya.co.il

המשך יום טוב